Szállítás, Fizetés

A vásárolt és megrendelt nagyobb terjedelmű készülékeket Szentesen városon belül saját járművel díjtalanul házig szállítunk, vidékre a gépkocsi norma szerinti üzemanyag költségét számoljuk fel amelyről elérhetőségeinken érdeklődhet. Emeletre történő szállítást nem vállalunk.

 

Kiszállítás partnereinkkel:

A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. A szállítás munkanapokon, 8-17 óra közötti időintervallumban történik.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

A GLS a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik. A +36 1 802 02 65 telefonszámon a címzettek részére csomagszám alapján ad felvilágosítást.

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően, még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Az átvételkor a GLS és MPL futárnál készpénzzel lehet kiegyenlíteni a csomag vételárát.

Az MPL által 0-100kg kiküldött csomagok 2 munkanapos kiszállítási idővel történnek.

A szállítási költség Magyarország területén belül:

0-2 kg 1990,-

2-5 kg 2190,-

5-10 kg 2390,-

10-20 kg 2690,-

20-30 kg 2990,-

30-40 kg 3590,-

40-50 kg 5800,-

50-60 kg 6800,-

60-70 kg 7850,-

70-80 kg 9000,-

80-90 kg 10500,-

90-100 kg 11700,-

A csomag feladása napján a címzettet e-mailben értesítjük, mely tartalmazza a csomagszámot, az utánvét összegét és a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

A GLS továbbá SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomagszámot, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között) és a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

A futárszolgálatok által történő kiszállítás esetén az üzemeltető Kasik Lajos ev. elhárít minden nemű kártérítési igényt amely a futárszolgálatok általi késedelmes, ill. meghiúsult kiszállításból ered.